Intrebari frecvente

1. Sunt din afara tarii si as vrea sa comand ceva. Cum procedez? Cum livrati?

Produsele noastre pot sa fie comandate si din strainatate, ele urmand a fi livrate cu ajutorul Postei Romane. Singura restrictie este legata de plata – vei putea plati numai online, cu cardul. Dureaza aproximativ 10 zile sa ajunga pachetul din momentul in care coletul este preluat de Posta Romana. Bineinteles, noi te vom informa pe e-mail cand se întampla asta, ca tu sa poti astepta produsele. In ce priveste taxa de transport, ea difera in functie de greutatea coletului tau. Se va calcula automat in platforma atunci cand comanda este plasata online.

2. Am plasat o comanda, dar as vrea sa modific ceva. Cum procedez?

Daca doresti modificarea comenzii plasate pe site-ul nostru, te rugam sa ne contactezi pe e-mail (*******@*****.***) sau la telefon (07***********). Vei beneficia de asistenta personalului.

3. Am platit deja online un produs care intre timp a devenit indisponibil. Ce fac pentru a-mi recupera banii?

*** Sunt doua posibilitati: fie primesti intreaga suma inapoi, fie o poti folosi ca plata pentru alt produs, la schimb. Indiferent de varianta aleasa, te rugam sa ne contactezi telefonic sau prin e-mail pentru a stabili detaliile. ***

4. Cum ma inregistrez? Si de ce?

Pentru a-ti crea un cont pe www.noobi.ro trebuie sa urmezi acesti pasi: click pe butonul "Creeaza un cont nou" din rubrica de inregistrare aflata in partea dreapta sus a ecranului; va trebui sa introduci urmatoarele date: e-mail, parola si numele complet; dupa ce ai completat informatiile, click pe tab-ul Continua care te va duce la pasul urmator al comenzii. Dupa parcurgerea pasilor, vei primi un e-mail de confirmare pe adresa cu care te-ai inregistrat.

Odata inregistrat, vei putea efectua orice comanda mult mai rapid, fara a mai fi nevoie de completarea datelor, vei putea urmari starea comenzilor si vei avea acces la istoricul comenzilor facute. De asemenea, odata ce te-ai inregistrat, vei putea lasa comentarii la produse.

5. Cum ma autentific?

Daca ai un cont creat, te rugam sa te autentifici introducand adresa ta de e-mail si parola in rubrica “Autentificare”, in partea dreapta sus a ecranului. De asemenea, te poti autentifica folosind contul de ******.

6. Cine are acces la datele mele personale?

Pentru a afla mai multe despre politica de confidentialitate a site-ului nostru, te rugam sa accesezi rubrica Termeni si Conditii.

7. Cum comand?

Pasul 1: Dupa gasirea produsului dorit, il poti comanda adaugandu-l in cosul tau de cumparaturi, dupa care click pe butonul "Vezi detalii cos".

Pasul 2: Cosul de cumparaturi - aici se gasesc produsele adaugate in cos. Poti modifica numarul exemplarelor alese sau poti renunta la unul sau mai multe produse, folosind butonul "X" sau "goleste cosul". In cazul in care doresti sa mai comanzi si alte produse, poti face acest lucru revenind la pagina de cumparaturi. Cosul tau se va actualiza automat dupa orice produs adaugat.

Pasul 3: Informatii client - Pentru procesarea comenzii sunt necesare date suplimentare legate de platitor si de destinatie. Rubricile marcate cu "*" sunt obligatorii. Daca doresti achizitionarea produsele pe persoana juridica, te rugam sa inregistrezi datele companiei pe care doresti sa fie emisa factura.

Pasul 4: Modalitati de transport – livrarea se face prin intermediul unei societati de curierat. Taxa de transport este de *** lei pentru comenzile cu valoarea totala de pana la 190 RON. Pentru comenzile care depasesc suma de 190 RON, livrarea este gratuita.

Pasul 5: Modalitati de plata – variantele de plata a comenzii sunt:

- Credit Card - datele cardului vor fi introduse in spatiul rezervat acestei tranzactii si noi vom procesa plata in cele mai sigure conditii (legatura SSL criptata.

- Plata la livrare (Ramburs) - plata se face numerar in momentul in care se livreaza coletul de catre curier sau la ridicarea coletului de la posta

- OP (ordin de plata) - plata se efectueaza prin transfer bancar sau prin internet-banking. Ceea ce trebuie sa faci este sa ne trimiti dovada platii prin e-mail (impreuna cu id-ul comenzii) iar noi iti vom trimite produsele. Daca optezi pentru aceasta varianta, datele noastre sunt: *************** *

Tarifele includ TVA .

Pasul 6: Finalizarea comenzii - Dupa ce bifezi cazuta "Am citit termenii si conditiile de utilizare si sunt de acord", apasa butonul "Finalizeaza".

Pasul 7: Confirmarea comenzii - Dupa ce ai apasat butonul "Finalizeaza", vei primi un mesaj de confirmar, in care vei putea vizualiza atat numarul de cod al comenzii cat si un rezumat al tuturor datelor introduse de tine.

8. Pot comanda si prin telefon?

************************

9. Cum pot vizualiza comenzile?

Pentru a verifica statusul comenzilor efectuate poti accesa istoricul complet al comenzilor tale apasand butonul "Comenzile mele" din rubrica de inregistrare.

10. Ce fac daca pretul afisat este diferit de pretul real?

Preturile produselor de pe www.noobi.ro sunt exprimate in lei, includ TVA si sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. Daca ai comandat un produs cu pretul afisat eronat, vei fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda in noile conditii.

11. Ce fac daca nu am gasit produsul dorit pe site?

*******************

12. Care este termenul de livrare?

Termenul de livrare a comenzilor este de 4-5 zile lucratoare.

13. Ce fac daca am uitat parola?

Pentru a recupera parola, tot ce trebuie sa faci este sa introduci adresa de e-mail cu care te-ai inregistrat in rubrica de inregistrare, sectiunea "am uitat parola". 14. Cum pot beneficia de cuponul de reducere? ****************

15. In ce conditii pot returna produsele?

In cazul in care doresti sa returnezi un produs, tot ce trebuie sa faci este sa anunti intentia de retur in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului. In urma solicitarii de retur, vom trimite curierul la adresa indicata de tine pentru a ridica coletul de retur. Returnarea coletului se face in baza formularului de retur, completat de catre Client si trimis la adresa de email ****@****.***.

In cazul in care ti-au fost livrate alte produse decat cele specificate in comanda sau daca produsele livrate sunt neconforme cu informatiile furnizate pe site la momentul comenzii (descriere, imagine, pret), costul transportului de retur este suportat de catre noi.

Daca insa motivul returnarii este diferit de cele mentionate mai sus, costul transportului de retur este suportat de catre client.

16. In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?

Pentru retururi integrale de comenzi, vei primi banii aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial in maxim 14 zile calendaristice de la receptionarea si validarea coletului in depozitul nostru.

17. Pot face o recomandare?

Orice produs poate fi recomandat prin intermediul retelelor sociale (Twitter, Facebook) folosind optiunea "Share" aflata sub imaginea produsului.

18. Ce fac daca lipsesc piese din jocul primit?


Accept

Acest site foloseste cookies