Escape - The Curse of the Temple Mareste

Escape - The Curse of the Temple

AB0010067

Nou

Jucatori 1-5 Durata 10 min
Varsta 8+ Complexitate medie

Mai multe detalii

168,99 lei

TVA inclus

Livram produse in toata tara

Perioada de livrare: 4-5 zile lucratoare

Oferim asistenta telefonica

Comanda de inca 190,00 lei si ai transport gratuit!

Escape - The Curse of the Temple

Munca in echipa si munca contra cronometru – sunt imperativele acestui joc. Ce spui de o fuga in cea mai mare viteza din Templul blestemat? Hai sa jucam rolul exploratorului care trebuie sa scape cu viata, dar si sa-i ajute pe ceilalti exploratori sa iasa teferi din Templu. Motto-ul unul pentru toți, toti pentru unu devine strigatul nostru de lupta pentru ca daca unul moare in Templu, atunci toii murim. Prin urmare: Hai să fugim!

Cum se joaca Escape - The Curse of the Temple:

Escape se joaca in timp real, cu toti jucatorii dand cu zarul si jucand simultan. Intri intr-o camera daca si numai daca dai simbolurile potrivite. Dacă stai in fata unei porti deschise, dai cu zarurile pentru a afla urmatorul patratel pe care poti sa-l adaugi la acel pasaj. Unele camere combina simbolurile rosii si albastre. Singur sau impreuna cu alti jucatori din aceiasi camera dai simboluri rosii si albastre, descoperi pietre pretioase magice, ducandu-le de la depozit la acel patratel.

Tabla pe care incepe jocul are 3 pătratele pe rand, cu o combinație de 2 simboluri, de exemplu 2 sau 1 aventurier verde si o cheie albastra intr-un colt al patratelului. Toti jucatorii incep din patratelul din mijloc – camera de refugiu –cu o mana de 5 zaruri.

Fiecare are 5 simboluri: - o masca blestemata – acest zar este pus de-o parte cand se arunca zarurile; - o masca de aur – contracarat cu 2 masti blestemate, una proprie sau una a altui explorator din aceasi camera; -o torta rosie sau o cheie albastra – pentru a intra in camere, a ajunge la comoara sau a activa pietre prețioase; -un aventurier verde, care apare de 2 ori pe zar – pentru a trece in alte camere si a activa pietre pretioase.

Muzica de pe un CD trebuie ascultata in tot timpul jocului. In afara atmosferei pe care o creaza sfarsitul muzicii inseamna sfarsitul jocului.

Obiectivul jocului:

La aflarea caii de iesire jucatorii pot sa incerce sa scape din templu indreptandu-se intr-acolo. Ei trebuie sa dea cu zarul albastru numarul de pe piatrele magice ce nu au fost luate din comoara de pietre pretioase. Deci, cu cat gasesti mai multe pietre pretioase cu atat este mai usor sa evadezi din templu. Cand un jucator scapa, la alegere el ii da unul dintre zaruri altui jucator. Daca toti jucatorii scapa inainte de a treia oprire a cronometrului, toti castiga. Nu conteaza cati jucatori au scapat, toti pierd daca chiar un singur jucator nu reuseste sa iasa din templu.

Contine:

- 6 placute cu camere principale

- 12 placute cu camere simple

- 25 zaruri personalizate

- 5 figurine din lemn ale juctorilor

- 5 jetoane de aventurier

- 25 pietre pretioase

- 1 placuta cu depozitul de pietre

- 1 CD cu soundtrack

- 13 placute cu camere blestemate sau cu comori

- 13 carti cu blesteme

- 12 carti cu comori

Designer: Kristian Amundsen Østby

Artist: Oliver Schlemmer

Producator: Queen Games

Varsta recomandata 8+
Numar jucatori 1 - 5 Jucatori
Categorie Dice games
Dificultate 1 / 5
Durata 10 minute
Mecanici Zaruri, Miscare pe tabla, Tabla modulara,
Accept

Acest site foloseste cookies